26 Haziran 2015 Cuma

Bir Film: Danny Collins

Bir Al Pacino filmi
imdb 7.2 gözüküyor
Tatilimin ilk günü ve ben kendimi hemen memleketime attım cadı kızımla, cadı arabada sürekli mızmızlandı gelirken ama gelir gelmez uyudu yorgunluktan
Az biraz aile sohbetinden sonra kafa dağıtmalık film izleyeyim dedim
Faceteki bir film grubundan Pacino başkarakterli bu filmi görünce merak ettim
uzun zamandır alt yazılı film izleyemiyordum,
Al pacino 70lerde ünlü olmuş, kariyerinin sonlarına gelmiş ama hala durulmamış bir rock yıldızını canlandırıyor filmde
Kendisi de artık yaşlanmaya başladığı için empati kurup da kabul etmiş rolü diye düşünüyorum
genelde durağan bir film olmasına rağmen, dostluk ve sevgi üzerine güzel mesajlar verdiği için genel anlamda beğendim filmi
sonuçta içinde Al Pacino olan bir filmi izlememek ayıp olurdu değil mi? ;)
eveet şimdi uyku gelene dek kitap okuma faslı
yaşasın tatillll!
kalın sağlıcakla! ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder