10 Aralık 2014 Çarşamba

Dünyanın en iyi 50 oğretmeninden biri

bu haberi sanırım bircok insanokudu, gururlandık evet,millet olarak yurtdışında anılmaktan, bir başarıya daha imza atmaktan, ayrıca oğretmenlerin geleceği ve ahvalinden
bu oğretmen cocukları operaya baleye sinemaya bircok yere gotürmüş, okulun fiziki halini iyileştirmiş, velilere kurs vermiş, evinin iki odasını atolye yapmış

bu haberi sosyal medya sayfalarında şoyle paylaştım;
derdi günü oğretmenleri karalamak, kücümsemek olan insanlara duyrulur! boyle oğretmenler de var at gozlüğü ile bakmayın olaya, herkesin bu oğretmen gibi olması dileğiyle, ben de dahil,,

niye mi boyle soyledim, dikkatimi cekiyor artık millet olarak oğretmene saldırmayı, her konuda onları (bizi) suclu gormeyi alışkanlık haline getirdik de ondan

cocuk yaramazlık mı yaptı, kesin hoca dersi sıkıcı anlatmıştır
cocuk azarlandı mı, kesin oğretmen durup dururken bağırmış ve hatta cocuğun psikolojisini bozmuştur
cocuk derste sıkıldı mı, kesin oğretmen kitaptan ders anlatıp esktrabir şey katmıyordur
cocuk sınavdan düşük mü aldı, kesin oğretmen sınavda zor sormuş, hatta doğru dürüst ders anlatmamıştır
liste uzaaar gider
okulda, sosyal medyada her gün oğretmenleri azarlamaya hazır insanlar gorüyorum
ozeleştiri yapmak gerekirse, mesleğini hakkıyla yerine getiremeyen bircok oğretmen var elbette
ama işini hakkıyla yapan onca insanı goz ardı etmek niye
bu kutsal mesleğe herkes dil uzatamaz bence sadece oğretmen olduğum icin soylemiyorum bunu, biz boyle yetiştik, oğretmenimize saygı, sevgi oğretildi bize,oğretmen haksız bile olsa ne oğrenci ne veli her ağzına geleni soylemezdi, oğretmen cocuğa kızdıysa, veli vardır elbet bir bildiği derdi
kendimi bildim bileli oğretmenlik mesleğinin kutsallığına inandım,
ingilizcem hep cok iyiydi, bu dil ile şirketlerde, başka meslekte cok daha iyi para kazanabilirdim
ama bu mesleğin manevi doyumu hep cezbetti beni
ve onu yaşıyorum cok şükür
mezun olan oğrencilerim hala arayıp sorar beni
cok mutlu olurum
oğrenci milleti vefasızdır derleri kısmen doğru kısmen yanlış ben bile hala lisedeki hocalarımı arar sorarım
sizin sayenizde bir insanın hayatının kurtulması ne kadar değerlidir bilir misiniz?

lutfen herkesden rica ediyorum bu mesleğin kutsal olduğunu unutmayın
şu sozü tekrar hatırlatırım;
BANA BİR HARF OĞRETENİN KIRK YIL KOLESİ OLURUM!!!

3 yorum:

  1. Canım harika bir tespit. Öğretmenlik mesleği çok küçümse ni yor ve asagilaniyor.

    YanıtlaSil
  2. ah cnaim evet ne yazik ki velilerde kendisini ogretmenden ustun gorme ve ogretmenin bilgisini, ilgisini, tecrubesini kucumseme de var ne yazik ki :-((

    YanıtlaSil
  3. ne zaman boyle oldu veliler eti senin kemiği benim mantığından cocuğum hep haklıdır mantığına ne ara gectiler anlamıyorum ;(

    YanıtlaSil