2 Aralık 2014 Salı

bir şeyler kökten değişmeli ama nasıl?

ben Gülcan Yılmaz
26 yaşındayım, istanbulda yaşıyorum
 16 aylık dünyalar tatlısı bir kızım var
ingilizce öğretmeniyim ve istanbula göre nispeten daha iyi bir okuldayım
bunların hepsine şükrediyorum
ama bazen,,,,
bunalıyorum
bu monotonluktan, boynuma vurulu zincirler boğuyor bazen
kırıp o zincirleri kacmak istiyorum bazen
evet kızımı cok seviyorum, her fırsatta kaliteli vakit gecirmek icin elimden geleni yapıyorum
hava güzel oldukca beraber yürüyüşe cıkıyoruz, şuan soğuk olduğu icin pek mümkün değil ama,, 
mesleğimi de seviyorum genel olarak, birilerine bir şeyler öğretmek, onun hayatında güzel ve unutulmaz izler bırakmak güzel, genelde mesleğimin hakkını vermeye calışıyorum
kendimi bildim bileli öğretmen olmak isteyen ve bu hedefe ulaşan idealist biri(yd)im
ama bu mesleği de emekli olana kadar yapabilecek miyim emin değilim

bazen eve öyle bir halde geliyorum ki, resmen bitik savaşcı, bütün hayat enerjisi tükenmiş gibi
dersi dinlemeyen sabote etmeye calışan aileden ilgi goremeyip olay cıkararak okulda acısını cıkaran vs bir sürü oğrenci
yoruluyorum bu yıl, evet gencim ama gecen yıldan daha az enerjik hissediyorum kendimi
okul ve arkadaş ortamını değiştirmenin de etkisi yok değil
kolay kolay alışamam değişikliğe
ama yine de,,,
hayatımda kökten bir değişikliğe ihtiyacım var
her gün işe git, zor sınıflarda ders anlatmaya calış, yorgun argın eve gel, ortalığı topla, yemek pişir
bu monotonluk durmadan devam ediyor
ve beni asıl yoran bu tekdüzelik,,,
bazen diyorum istifa etsem bu meslekten, ya da birkac ay ya da yıllığına en azından
gitsem durmadan gezsem dünyayı
alsam kızımı da yanıma ne de olsa büyümeye başladı birbirimizin temposuna ayak uydururuz
şoyle kücük bir karavan alsam
sonra diyorum nasıl gecineceksin
hadi diyelim gezerek calışan bir sürü insan var onlar gibi ufak tefek işler yapayım,iş koymaz bana, kendimi bildim bileli farklı işlerde calıştım yaz tatillerinde ozellikle
sonra da diyorum ki , iyi de Aylin ne zamana kadar boyle olacak bu cocuğun okulu var, masrafı var, hastalansa sigorta şartı var
sen diyorum en iyisi sabret 
haftasonları ufak kacamaklar yap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder